Betingelser
Avbestilling
Avbestilling må gjøres senest 24 timer før den reserverte tiden. Våre systemer sender ut en påminnelse 24 timer før. Avbestillinger som oppstår etter dette debiteres for ikke møtt med 50% av ordinarie behandlingspris. Timer som ikke blir kansellert innen fristen og heller ikke gitt beskjed om, vil bli belastet 50% av ordinarie behandlingspris. Dette gjelder også ved sykdom og sykt barn. Kun sykmelding fra lege er godkjent.
Kjøp & betaling hos Your Skin AS
Du har 14 dagers byttesrett ved produktkjøp i klinikk varen byttes inn mot fremlagt kvittering. Ved en godkjent reklamasjon/hevelse av kjøpet vil vi betale tilbake beløpet innen 7 dager. Varen må være uåpnet, ubrukt og kan ikke være ødelagt eller skadet. Returner alltid produkt i original-forpakningen. Varen skal være helt komplett, altså vil ikke et åpnet produkt eller bare deler av produktet bli akseptert ved retur. Kjøp av behandlinger er endelige og kan ikke refunderes. En evt korreksjon utføres i såfall på etterkontroll.
Hva skjer hvis jeg ikke er fornøyd med min behandling?
Vi håper du blir fornøyd med behandlingen. Vi er opptatt av å gi deg mest mulig realistisk informasjon men vi kan ikke garantere spesifikke resultater, da hver persons respons på behandlingen kan variere. Mange mennesker krever flere behandlinger for å oppnå ønsket resultat, og vi håper du føler deg trygg hos oss gjennom hele prosessen. Det er viktig å følge de råd som gis av behandler. Hvis du har noen innspill, vennligst ta gjerne kontakt med oss. Det er viktig å merke seg at det ikke er refusjon av det betalte beløpet for utførte behandlinger.
Garanti og eventuelle allergiske reaksjoner
Dersom du har fått en allergisk reaksjon på et produkt du har kjøpt hos oss kan du ta kontakt med vår kundeservice på telefon, e-post ([email protected]) eller kontakt oss på 22 42 36 55.
Dersom feil pris eller andre omstendigheter inntreffer, forbeholder yourskin.no seg retten til å endre dette i ettertid.
Hvis dette inntreffer vil vi kontakte deg og informere om dette. Du har da full rett til å enten endre eller kansellere din bestilling.
Ved oppdagelse av eventuelle falske bestillinger eller andre forsøk på bedrageri vil saken bli meldt til politiet.
De oppgitte prisene er alltid inkludert moms.
Vi forbeholder oss retten for eventuelle trykk- og skrivefeil. Ved prisendringer på bestillinger som allerede er lagt vil du alltid bli informert om dette og har da full rett til å endre eller kansellere bestillingen.
Avbestilling må gjøres senest 24 timer før den reserverte tiden. Våre systemer sender ut en påminnelse 24 timer før. Avbestillinger som oppstår etter dette debiteres for ikke møtt med 50% av ordinarie behandlingspris. Timer som ikke blir kansellert innen fristen og heller ikke gitt beskjed om, vil bli belastet 50% av ordinarie behandlingspris. Dette gjelder også ved sykdom og sykt barn. Kun sykmelding fra lege er godkjent.
Kjøp & betaling hos Your Skin AS
Du har 14 dagers byttesrett ved produktkjøp i klinikk varen byttes inn mot fremlagt kvittering. Ved en godkjent reklamasjon/hevelse av kjøpet vil vi betale tilbake beløpet innen 7 dager. Varen må være uåpnet, ubrukt og kan ikke være ødelagt eller skadet. Returner alltid produkt i original-forpakningen. Varen skal være helt komplett, altså vil ikke et åpnet produkt eller bare deler av produktet bli akseptert ved retur. Kjøp av behandlinger er endelige og kan ikke refunderes. En evt korreksjon utføres i såfall på etterkontroll.
Hva skjer hvis jeg ikke er fornøyd med min behandling?
Vi håper du blir fornøyd med behandlingen. Vi er opptatt av å gi deg mest mulig realistisk informasjon men vi kan ikke garantere spesifikke resultater, da hver persons respons på behandlingen kan variere. Mange mennesker krever flere behandlinger for å oppnå ønsket resultat, og vi håper du føler deg trygg hos oss gjennom hele prosessen. Det er viktig å følge de råd som gis av behandler. Hvis du har noen innspill, vennligst ta gjerne kontakt med oss. Det er viktig å merke seg at det ikke er refusjon av det betalte beløpet for utførte behandlinger.
Garanti og eventuelle allergiske reaksjoner
Dersom du har fått en allergisk reaksjon på et produkt du har kjøpt hos oss kan du ta kontakt med vår kundeservice på telefon, e-post ([email protected]) eller kontakt oss på 22 42 36 55.
Dersom feil pris eller andre omstendigheter inntreffer, forbeholder yourskin.no seg retten til å endre dette i ettertid.
Hvis dette inntreffer vil vi kontakte deg og informere om dette. Du har da full rett til å enten endre eller kansellere din bestilling.
Ved oppdagelse av eventuelle falske bestillinger eller andre forsøk på bedrageri vil saken bli meldt til politiet.
De oppgitte prisene er alltid inkludert moms.
Vi forbeholder oss retten for eventuelle trykk- og skrivefeil. Ved prisendringer på bestillinger som allerede er lagt vil du alltid bli informert om dette og har da full rett til å endre eller kansellere bestillingen.